Veelvuldig antwoord en vraag

Algemene vraag

Je kunt een vlucht boeken op onze website door de volgende eenvoudige stappen te volgen: (1) Vul je vertrek- en aankomststeden in, (2) selecteer je reisdata, (3) kies je gewenste vlucht, (4) voer passagiersgegevens in en (5) betaal voor je boeking.

Ja, je kunt je vluchtboeking wijzigen of annuleren, afhankelijk van de tarievenregels van je ticket. Raadpleeg de algemene voorwaarden van je boeking voor meer informatie.

We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards, ideal en PayPal.

Ja, het is veilig om je creditcard te gebruiken op onze website. We gebruiken geavanceerde encryptietechnologie om je persoonlijke en financiƫle informatie te beschermen.

Ja, we bieden verschillende kortingen en promoties gedurende het jaar aan. Meld je aan voor onze nieuwsbrief of volg ons op sociale media om op de hoogte te blijven.

Als je vlucht vertraagd of geannuleerd is, zullen we ons best doen om je zo snel mogelijk te informeren en je helpen bij het vinden van een alternatieve vlucht.

Ja, je kunt je stoel kiezen op de vlucht, afhankelijk van het beleid van de luchtvaartmaatschappij.

Bagagebeperkingen verschillen per luchtvaartmaatschappij en tariefsoort. Raadpleeg je boekingsbevestiging of neem contact met ons op voor meer informatie.

Paspoort- en visumvereisten verschillen per bestemming en nationaliteit. Raadpleeg de ambassade of het consulaat van je bestemmingsland voor meer informatie.

Voorbeelden van speciale behoeften zijn rolstoelassistentie, speciale maaltijden en medische apparatuur. Als je speciale behoeften of verzoeken hebt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Contact us 24/7

+31(0)26 442 89 92

Scroll naar boven